fjärde ..

tjo. nu sitter vi här , jag & mg , vid var sin dator på självaste arlanda :)
for hemifrån kvart över fyra imorse , klev upp hlav fyra. det är ju mitt i
natten. men men , tågresan gick bra. var lite trött bara .. jag gick och
la mig på ett säte som inte tillhörde mig & mg , och när jag vaknar i
sundsvall står självaste sätesägaren och tittar på mig :P hihi. det var
lite pinsamt.
varmt är det i alla fall här. gick ut och satte oss en sväng i solen och
bara chillade lite :P varmt & kvavt ute i luften på arlanda .. flygplan som
lyfter hela tiden. faktiskt så börjar man bli lite smånervös över flyg-
resan. både över hur det ska gå med mina öron , och om jag kommer
må illa :P fast ska ju ta en tablett innan flyget åker , så det går nog bra :)

kommer iaf att sakna min jon som en tok. en vecka utan honom är en
väldigt lång tid för mig .. för jag älskar han mer än allt annat :)
kommer ju också att sakna mina bäjbs , mummi , stajna & perB .. men
vi kommer ju hem om en vecka .. fast det är ju som sagt en ganska lång
tid ;P

27 minuter kvar vid datorn .. mg har 29 , för hon var så seg att logga in :P

adios amigos ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0