tredje ..

tjo. jon har nyss farit hem , tråkigt med sant. önskar att jag skulle kunna få ta
med han i en resväska till spanien :) för imorrnbitti , tidigt som tusan , då far 
jag & mg. tåget går vid tio i sex på morgonen , så trött som ett as kommer
iaf jag att vara ;P sen blir det en lång resa som tusan. blir ca åtta timmars
väntan på arlanda ..
jaa , en vecka bli vi borta. ska förhoppningsvis bättra på brännan lite. bada lite
i sånt där äckligt salt vatten och prata lite spanska :) men såklart kommer man
ju att sakna vännerna & andra på hemmaplan .. tråkigt att inte alla fem bruders
kunde farit .. fast iof kanske det skulle bli lite trångt i malins kusins lägenhet då :P

ikväll blir det tidig kväll. ska packa färdigt , åka till pernilla och hämta lite grejor 
och bara pyssla på lite .. måste även kolla hur det är med telefonen , om det 
går att ringa med halebop från utlandet .. mor kommer ju bli alldeles galen om 
hon inte kan prata med mig på en vecka :P 

men nu ska jag kila. ha det så bra nu , för det ska JAG :) 

adios amigos ,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0