hej&hallå.

hej & hallå.

ville bara säga att det är värdelöst att vara förkyld ,
för då kan man ju inte träna .. hatar det. men
nästa vecka hoppas jag att jag är frisk och kan
vara med på specialidrotten .. just nu längtar jag
efter fotboll ..

helgen var helt okej. fredagen var jag med töserna.
kikade på idol å bara tog det lugnt ..
lördagen jobbade man ju en stund på sema , å på
kvällen var man ut med mummi & perB :) det var ju
inte roligaste kvällen i mitt liv. men det dög ..

ikväll ska jag&älskepälsk på middag hos gunborg.
hon fyller ju 79 år idag :) så jag&jon har tillochmed
köpt blommor .. snälla som vi är :P
kroppkakor skulle det visst bli .. mumsfillibabba ..
en och annan kaka lär det ju bli med ..

nu ska jag ta och plugga till idrottsprovet imorrn .. usch.

adios amigos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0