hm..

ja. då var jag här igen. tillbringar alldeles för mycket
tid vid datorn. tid som jag kunde ägnat till massor
med andra vettiga saker. som till exempel att städa
mitt allför röriga rum. men inte det inte ..

sista fotbollsträningen för säsongen idag. kändes rätt
så skönt faktiskt. med ett litet uppehåll. kommer ju iof
att träna två gånger i veckan på skolan , men det är
ändå inte samma sak. sen får vi väl se när inomhus-
säsongen sätter igång .. måste förövrigt köpa nya
inomhusskor. mina gamla är förstora , och för gamla.

imorron så ska jag, mg & annica på konsum. intervjua
om arbetsmiljön. sen så är det sema som gäller. tjäna
lite pengar .. blir ju inte så mkt den här månaden. men
det blir ju ett litet bidrag iaf :)
när jag slutat så åker jag med bussen till min jon ..
ska tokmysa med han hela helgen. bara vara och ta
det lugnt. bara han & jag [ v ]

<3

erik. jag förstår fortfarande inte att du aldrig mer kommer tillbaka.


<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0