lövvik ikväll då :)

hejhej. sitter här nu då, väntar på att vi ska fara till lövvik. mor&far ska på johnnys
femtioårskals .. moster&johan med, så då ska jag vara barnvakt till tilda och otto.
kommer hem på söndag, ska åka med tony&birgit till ström, för jag ska spela
match. vi ska fara klockan tolv, till stugun. matchen är klockan tre :) skoj , skoj ..

å jon han ska jaga älg han .. hela helgen och halva veckan.  :P håller båda mina
fjuttummar för att jon ska få skjuta nåt också då :) kanske åker dit en sväng
på måndag. hälsar på lite ..

åsså blir det ännu än helg utan min bäjbs. värdelöst. men men, nästa helg får vi
ta igen det ! för då ska jag banne mig vara hemma, så det så. hihi.

aja. nu ska jag kila. se om far har kommit hem så vi kan fara nån gång ..
å just det ja, vi har fått en ny dator :) fast nu skriver jag på den gamla, men
kanske för sista gången .. hihi.

adios adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0