hej.

så var man tillbaka i dataträsket. börjar bli förkyld.
hostan stör min skönhetssömn och jag tror att jag
skulle behöva sova lite middag idag .. innan man
ska till maggie å kika på desperate housewifes :)
med stina & perB också såklart. tyvärr kan ju inte
våran melvin vara med oss .. eftersom hon är i
östersund city .. stajna har ju sin praktik här så hon
är hemma hon ..

förövrigt så har jag fixat en snowboard till sportlovet.
så passa er om ni befinner er i eller i närheten av
bydalen :P för där är jag .. haha. roligt med lite
skid/snowboardåkning med bäjb och hans familij.
ska bara ha en liten överläggning med han om jag
verkligen få ta med mig både snowboard och skidor :P
men det tror jag nog ;)

nu ska jag sova en stund tror jag :)

adios amigos .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0