hej&hallå.

helgen var ritkit najs faktiskt. sundsvall med shopping & hockey :)
tyvärr så förlorade ju brynäs då, men annars var helgen helt okej.
fyndade på gina tricot för 597 kr. det blev ett par jeans, en tröja &
en kofta. riktit fina kläder faktiskt. hade jag varit rik så hade jag nog
köpt hela affären. gina tricot är som gjort för mig :)

ja. så imorrn är det dags för den årliga kamsfesten ! :) kommer nog
kännas som en lättnad när hela dagen är över. blir nog en del tid på
församlingshemmet imorrn. ska ju vara där först på morgonen , från
sju .. känns lite drygt. sen lär det ju bli några timmar på dagen också.
men kom och ät så mkt du vill för 70kr ! lite smygreklam kanske ? :P

nu ska jag gå ner och kika på cityaktuen :) om jag lyckas övertala bror
att få kika på tvn förstås. men det ska nog gå bra .. hihi.

sleep tight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0