oooh. melvin.

hela dagens inlägg ägnas åt melvin.


GODKVÄLL..

och jag tyckte det var väldigt roligt att göra melvin till en liten tjockis. eller kanske inte tjockis, en bredis.
tänk vad du inte gillade mig. på J/H var jag världens tönt, och du din cooling ville inte vara med mig. men min pappa tvingade dig. mohahaha. å när du, jag, lina & maja tog världens cykelturer.. tänk hur många vurpar vi gjorde. å tänk vilken kurator vi har varit till stina.. å hur många gånger vi har dumförklarat pernilla. fast vem har inte gjort det? haha. fast alla har vi ju dumförklarat käraste melvin också. mohaha. tänk hur många kilo chips vi här ätit. och hur många miljarder glassar vi åt i somras. och hur mycket tacos & kött&strips vi har ätit. usch. vi borde rulla fram.. och tänk hur värdelös du skulle varit på sockerkaka om du inte kände mig. tänk alla goda råd som du någonsin fått av mig (och dåliga, dom dåliga kanske är fler?) så tänk melvin. vi är som made for each other lixom. puss&kram hela dan. jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0