fröjsön.

nu är jag på frösön. har just fått mig en ny tatuering .. av tildas tatueringsmaskin.
och jag är mästertatueraren själv .. haha.

imorrn blir det att kliva upp tidigt .. börjar kvart i sju .. slutar halv fyra. får se om det
blir bio för mig och tilda då .. vi ska se ett öga rött :) tror faktiskt att den är bra !
har lånat johans cykel .. den kommer att vara i min ägo ungefär fyra veckor fram-
över. ska inte åka buss i onödan .. ta tillvara på dom motionstillfällen man har :)

ska kila nu,
se på idol :)

adios !

Kommentarer
Postat av: Linda

Nu tycker jag att du har varit borta länge..:/ Tur att du o malin kommer tillbaka snart:)

2007-10-19 @ 13:26:08
URL: http://lindanilsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0