14.39

helgen har passerat och en ny vecka gör sig påmind. helgen har
varit trevlig. fredagen tillbringade vi hos m. strandh med föda, glögg
och trevligt sällskap. lördagen var också trevlig, då var vi hos linda
och erik och hade trevligt innan vi drog på nordica.
söndagen ska vi inte prata om. fy fan, jag ångrar alla gånger jag har
mobbat jon för att han varit bakis. nära-döden-upplevelse, föda barn.
vad fan är det? nä, nästa helg på uppesittarkvällen blir det en mugg
glögg, ett glas vatten. all night long.

ja, och eftersom det är måndag har jon åkt igen. lika tråkigt varje gång.
men snart är det jul, vilket innebär långledigt för bäjb. naaaaajs.

eftersom jag fortfarande är så uttråkad tänker jag idag pyssla med att
tillverka pepparmintskyssar, mitt favoritjulgodis!

so long , fuckers

Kommentarer
Postat av: Linda

hahaha, du är så himla rolig sofie! jag skrattar ihjäl mig! föda barn. vad fan är det? hahah!

2008-12-16 @ 09:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0