11.12

veckan som gått har varit hyffsat händelserik. dock inget jobb, vilket
gör mig både smått uttråkad och fattig. men veckan har som sagt
bestått av en hel del både spännande och mindre spännande
händelser. julbordet är nu genomfört, vilket känns otroligt bra. för
vilket jävla slit det var den dagen. man kan verkligen säga att jag
somnade gott på torsdagskvällen. och då kom ju även jon hem :)

fredagen var vi på och käkade på nordica med ett litet gäng. riktigt
trevligt. ännu trevligare blev när hon med lägenheten i umeå ringde
till jon och sa att om vi kom upp på lördag till kl. elva så fick vi den!
så det var bara till att dra iväg då :) så nu har vi någonstans att bo.
känns kanonbra, lägenheten är tokfräsch. den är typ nygbydd och
huset ser ut som en mordern skidstuga. tror vi kommer att trivas
toppenbra!

igår drog jag och mina lagkamrater till järpen för att spela skinkcupen.
vi tog oss med nöd och näppe vidare från gruppspelet, och fick möte
ett ope-lag i kvartsfinalen. vi förlorade med 1 - 0, men matchen hade
kunnat gå precis hur som helst. såklart var det surt att åka ut men vi
var ändå väldigt nöjda ändå, framförallt med spelet i opematcherna.

idag vet jag inte vad jag ska ta mig an. får väl se vad som faller mig in.

so long , fuckers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0