såffi goes blonde.

ja, man kanske ska passa på att uppdatera lite när man är i sjövik
och har tillgång till dator. det är ju över en månad sen jag bloggade
sist.. way to long :P

vad har hänt sen sist då?

1. jag och jon har flyttat till en tvåa med kokvrå på tingvalla, för er som
inte redan visste det. skönt med ett eget krypin och att varje dag få
vara med  jonken <3 trivs som fisken i vattnet!

2. jag har tagit studenten! wihooo! så jäkla skönt att skolan äntligen är
slut och jag kan titulera mig som undersköterska. det ni! känns nästan
lite overkligt när jag svara i telefon och kan säga; NÄVA Sofie, undersköterska.

3. och ja, jag jobbar på NÄVA. det är väldigt intressant och lärorikt måste jag
säga. lär mig nog något nytt varje dag. trivs bra måste jag säga.

ja, det var väl allt. eller ja, idag har mamma klippt mig och såffi goes blonde :P
haha.. ja, jag lämnar väl till andra att säga om det blev bra eller inte, men jag
tror det blev okej iaf.

nu ska jag cykla hem till tingvalla för att se på allsång med bäjbsen ikväll!

adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0