yeah.

till att börja med måste jag bara tala om att jag har fått (ska köpa) ett
par världssnygga byxor av bästlinda <3 dom är snyggast i världen, så
snygga att till och med min mamma sa att dom var snygga. å det säg
inte lite det!

just nu är jag hos bäst-malin och skriver på hennes hi-tech-dator.
snygg-perB är också här. resten av vårat heta gäng kommer strax.
brudarna ska på kalas, eller jag med. fast inte dricka dock, eftersom
jag har match imorrn. på självaste jämtkraft arena :) mot brunflo. å
jag tror faktiskt att vi har en ärlig chans mot dom där brudarna! vi ska
jävlar i mig vinna.

nu ska jag röra på fejtröven å göra nåt annat!

puss&nyp i stjärten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0