egypten kom, egypten gick.

ja. efter två veckor i egypten, och kanppt en vecka i kylan i sverige
är jag tillbaka i bloggvärlden.
egypten var fantastiskt. sol, bad och snorkling med akvariefiskar.
helt underbart! och lite färg har man väl fått på blekfiskroppen ;P
känns skönt inför balen, och studenten också för den delen.

ja, som sagt. studenten och allt vad den för med sig närmar sig
med stormsteg. känns både spännande och vemodigt. att bli
vuxen på riktigt, liksom. och klara sig själv.
ett steg mot vuxenvärlden kommer jag och jon ta den första juni.
vi flyttar in i en tvåa med kokvrå, vårat första egna hak. känns
riktigt roligt! tokfin lägenhet också..

ja, och förresten. vi vann seriepremiären mot ÅzÖ, med 3 - 0.
kanonbra! vi spelade, största delen av matchen, tillsammans
som ett lag. första kvarten var undantaget. jag tycker vi gjorde
en bra match trots förutsättningarna. får vi bara ihop lag till
matcherna tror jag kanske vi kan vara topp sex. det återstår
väl bara att se!

adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0