way to long.

ja. helgen har gått, och som vanligt gick det fort.
jag spenderade fredagskvällen i alanäset, å på
lördagen for vi på marknad på folkets hus. JA, tro
det eller ej, det var faktiskt marknad i alanäset !
mkt fina saker , men inget för mig.
åkte hem och fikade med malin & sandra .. sen
blev det middag hos mormor och morfar, där jag
förvrigt hittade mig ett par helretro skor på vinden :)
därefter blev det eurovision med malin här at home.
sen drog vi en ragg, både med våran och med
paavolas v70 :P sen for jag hem och sov.


idag har jag gjort mkt men ändå lite. nästan gjort
klart annelis uppgift om katastrofmedicin, och jag
har börjat småpacka lite inför helgen :) sen har
jag och mamma varit på dollarstore och handlat
massor av sånt man behöver när man ska bo själv.
middag blev hos farmor med god mat och tårta!
sen drog jag upp å kollade när 93orna hade match.
var även en sv'äng och kollade på malins lägenhet
i centralaste city; nämligen ulriksfors ! :P

ja. summa sumarum så har jag nog hunnit med en
hel del där här helgen också. får se hur det blir med
nästa helg. förmodligen så misstänker jag att det blir
kalas ... och roligast av allt; flytt :D

adios.

           ________

zacko , sov sött <3


Kommentarer
Postat av: Malin N

Vart va de ni skulle flytta? :) Jag måste komma och hälsa på när jag kommer hem. :) Kommer hem den 7 juni :) PussoKraam

2008-05-28 @ 14:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0