another night..

idag har för ovanligthetens skull gjort en hel del nytta. har bland
annat städat hela apartmenten efter helgens party. var en hel del
kladd på golven vill jag lova. samtidigt som jag städade var jag
också duktig att springa fram och tillbaka till tvättstugan.

därefter tog jag en rajd på byn. åkte först till sjövik, för att lämna
tillbaka gardinerna som mamma lånat mig. de passade visst
bättre på jockes rum än i vårat sovrum, vilka de övrigt var för korta
för. till min stora glädje fann jag min plånbok när jag steg ur bilen
i sjövik. dyngsur, men med allt innehåll kvar. that made my day!

när jag hade varit snäll och lämnat tillbaka gardinerna åkte jag på
dollarstore för att köpa nya, men jag hittade inga som passade för
tillfället. dock så hade de fått in julgardinerna, och jag slog till och
köpte tre olika :) shoppade även glöggkoppar, så nu är alla
välkomna till mig och jonken på glögg. dock inte fler än sex i taget.
för jag köpte inte fler än sex..

kvällen bestod mest av träning på pigget. eller ja, mys med brudarna
också. vi kikade på äntligen hemma och desperete housewifes och
annapanna var snällast i världen och färgade min utväxt :) så nu kan
man stå ut ett tag till utan att gå till frisören.

så länge jag orkar blir det nog valvaka med filip & fredrik för min del.
f & f är mina gudar.

so long , fuckers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0