häng med på party..

..slit dig och kom loss. ja erkänn att tankarna gick till den gamla party-
dängan när dina ögon föll på rubriken.

ja, så var det fredag igen. känns skönt med helg, för det betyder att
jon kommer hem antingen ikväll eller imorgon. det är inte roligt att
han är borta hela veckorna.

gårdagen spenderades mest med slöfockeri, framför tvn. dock bör
det nämnas att jag faktiskt drog dammsugaren över golven en gång.
funderar på om jag ska fortsätta städandet idag, eller om jag ska
spara det till nästa vecka, då jag är nästan helt ledig. förmodligen
kommer jag att spara det till nästa vecka, om jag känner mig själv
rätt. fick jag välja skulle jag spara det till nästa år..
igårkväll åkte jag och gallan till the superduper twins och myste och
drack glögg och åt pepparkakor. fick även låna en plattång, eftersom
min gick ett tråkigt öde till mötes..

kvällen kommer att tillbringas hos bosse, eftersom han har gått och
fyllt sextio. han kommer att få en jättefin hemmagjord present av mig
och jon, men vad det är tänker jag inte skriva här. för vem vet om han
läser min blogg? högst troligt inte, jag tror inte ens han har någon
dator, men utifall att :P

nu ska jag fräscha upp mig lite och dra till sjövik för att följa mor på byn.

so long , fuckers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0