kalas..

ja, fredagkvällens kalas var mkt trevligt. nya bekantskaper och många skratt! :)
tack för det, bosse!

dagen började med en fika på simon med brudarna. sen drog jag hem och hälsade
min jon välkommen hem. vi drog och shoppade några få kvarvarande ingredienser
till kvällens trerättersmiddag. vi lyxade på ordentligt. åt toast skagen till förrätt, gick ut
hårt med plankstek till varmrätt och gick i mål med en chokladmousse med glass :)
mums fillibabba säger jag bara. men tro att jag blev mätt.

måste även göra reklam för den bästa reklamen ever:



Kommentarer
Postat av: C-J

Den e så skön den reklamen :) Därför jag laddade upp den på YouTube =P



Nån mer reklam eller så som du gillar? ^^ Så kan jag ladda upp :)

2008-11-16 @ 23:55:33
URL: http://my.opera.com/cjeelde

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0