seven things ..

jag blev utmanad av m. strandh att skriva sju saker om mig som inte så
många redan visste.

1.
jag har en extrem fixmani. jag får panik när det är stökigt i lägenheten. särskilt vardagsrummet. 
   
2. jag älskar att duscha. finns det något bättre? ibland kan jag duscha nästan en timme..

3. jag är mörkrädd.

4. den godaste mat jag vet är plankstek. finns det något bättre än potatismos som varit i ugnen?

5. jag är hyffsat duktig på att spara och lägga undan pengar till sämre tider.

6. jag trivs otroligt bra på mitt jobb, dvs näva.

7. jag drömmer om att en dag vara läkare.

so long , fuckers

Kommentarer
Postat av: Malin

men sofie, Bli läkare!! du skulle vara suverän. Sätt igång och plugga :D kram!

2008-11-14 @ 10:39:03
URL: http://malings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0