home, here i come.

en kort update nu mitt i allt packande och stökande. jag&jon städar
och packar och gör påskägg och slår in diverse paket. fullt upp med
andra ord..
har lite kvar att packa sen är jag lixom färdig för ikväll. ska väl kanske
kika igenom artikeln och det inför seminariet imorrn. eller så gör jag
det imorrnbitti.. eller inte alls. vi får se hur det blir med den saken.

imorrn åker vi som man kanske förstår till ström, ljuva ström. eller, jon
skjutsar mig bara till ström, sen drar han till alanäset. och på fredag
åker vi upp till anakarede över dagen och sen tillbaka till alanäset och
där spenderar vi resten av helgen med fullt hus och mys och bus.

så nu vet ni vad jag gör resten av helgen och påsken. om det skulle bli
så att uppdateringarna uteblir. och om så blir fallet; GLAD PÅSK!

adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0