nedräkning.

jag räknar ner dagarna. nu är det fyra dagar, eller tre arbetspass,
tills jag har sommarlov / semester. ska bli så jäkla skönt. jag kan
inte säga annat än att jag trivs på nkk/neurologen, men man
behöver ledigt. jag ska bara vara.. inte planera något alls. kanske
åker till ström nåt och spelar lite fotboll.

imorrn är jag ledig. ska åka ner på stan en sväng och om det är
fint väder kanske det blir nydala några timmar för att bättra på
brännan lite. ska bara ta det lugnt.

i helgen åker jag och jonken till ö-vik för att kika på tomas ledin
med anna, linda, carina & lena. hoppas på finväder så att man
slipper regnjackan.. kommer bli sweet!

adjöken.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Klart de blir finväder imorn, har inte beställt annat! :)

Jag längtar "hem" till Ume så vi kan göra deras affärer istället för sugpites. Men nu börjar man snart räkna dagarna :)

Ha det BÄST! Puss snygging!

2009-08-05 @ 23:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0