sofie är mätt.

har just smällt i mig typ fyra våfflor, så nu håller magen på att
sprängas. hade tagit fram en falukorvsbit innan jag for på iksu,
men när jag kom hem var den fortfarande stenfrusen så jag
var tvungen att komma på något annat. FORT! för jäklarns vad
hungrig jag var. hittade våfflor i skafferiet, så det fick det bli.
men måste ändå ställa mig och fixa nåt mat till jonken och mig
tills imorgon sen.. inte kul. får se vad jag hittar på.

första skoldagen idag också. skulle kunna gissa att den värsta
föreläsningen redan är bortgjord, för jä*lar vad tråkig den var.
så tråkig att vi (b., a-l. samt jag) inte kunde hålla tyst och fick
"skäll" av han som satt framför oss.. booooooring. får hoppas
att det bara blir bättre. mjukstartar förövrigt med en lightvecka.
är ledig torsdag, fredag och måndag nästa vecka. dvs. en fem-
dagarshelg. sweet!

var på stan idag med benny, lotta och perB. vi käkade på max
och gjorde av med lite pengar. eller, jag köpte startkittet av
id-sminket. så nu måste jag öva, öva, öva och öva. får väl
kanske lite råd av mosterbroster när mor och hon kommer
imorrn, för om jag inte missminner mig använder hon sig av id.

jaja, nu ska jag ta och duscha tror jag.

adjöken.

Kommentarer
Postat av: vickis

Jag har ockswå köpt ID, men inte startkittet utan den röda lådan :)

Jag såg dig inte idag förresten, annars skulle du ha fått böckerna. Dessutom kan jag säga dig att just nu har ni den mest tråkiga, ostrukturerande och icke-givande kurs. Hoppas att de har förbättrat den sedan vi hade den. :P

2009-08-31 @ 21:22:04
URL: http://vickiswallin.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jaaaa! Men en klubb tycker jag verkligen låter som en vettig idee. Vi kan starta en namninsamling på att mariehemsbacken ska plans ut!

2009-09-02 @ 20:44:33
URL: http://mittemopreem.blogg.se/
Postat av: Edlund

ID-sminket kommer du inte att bli besviken på!! :D:D

2009-09-03 @ 22:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0