sofie goes (oplanerat) to umeå.

ja, lite hastigt och lustigt bestämde jag mig för att åka tillbaka
till umeå redan igår. hade tänkt att jag skulle stanna till
åtminstone onsdag, ev. fredag, men kände hur skönt det
skulle vara att åka tillbaka med jon igår, och att få åka bil
dessutom! slippa den dryga bussresan.. jag vet att jag gör
kanske många i laget och främst bernt besvikna att jag inte
stannade kvar tills på torsdag och spelade match, men jag
kände att jag ville hem till umeå och bara vara ett tag innan
skolan började..

ja, nu på morgonen blev det en morgonpromenad och lite
tv-tittning bara. och nu tänker jag sätta mig på balkongen
och läsa min nya wallander-bok som jag beställt.
ikväll funderar jag på om man kanske ska åka och hälsa
på pernilla och jonas? dom har ju faktiskt flyttat hit nu..

och snart kommer laget tillbaka, hur wonderful är inte det?
offtentlig fråga till laget: exakt när kommer ni tillbaka?
jag kan möta er på "perrongen" med flaggor och banderoller
och hela kittet liksom.

nu blir det balkongen.

adjöken.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ååhh, jag har ju varit sämst på att läsa bloggar på ett tag!

Jag vet inte när jag kommer.. antingen lördag eller söndag, beror på vem jag får skjuts ner med. But I'll keep you updated!! :D

PUSS!

2009-08-24 @ 18:16:35
Postat av: Anonym

Föregående talare har bloggat ;)

2009-08-24 @ 19:01:17
Postat av: b

33% av laget kommer att infinna sig i Umeå någon gång under torsdagen beroende på hur snabbt min personliga chaufför skjussar mig. Jag slipper alltså 5 timmars buss för en gångs skull! Jag räknar med vin och kortspel på ballen på lördag. Och även lite Super Mario. Helst vill jag vinna också. Adjöken / din idol

2009-08-25 @ 00:49:01
URL: http://benice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0