sofie is cleaning.

så vare gjort! har städat hela lägenheten nu (med undantag för toaletten),
och det går faktiskt förvånansvärt fort bara man sätter igång. sitter och
väntar på att golvet ska torka så man kan röra sig som en fri människa igen.

ännu en morgon när jag inte kunde somna om när jon hade klivit upp blev
det idag. oh, skönt tänkte jag och klev upp klockan sju.. tänk vad mycket jag
kan få gjort idag! haha, vilket skämt! jag la mig i soffan och kikade på vakna
med the voice och käkade frukost. sen kan man lixom säga att jag fastnade
där.. och när voice var slut klockan nio, då SOMNADE jag i soffan. vaknade
lite smått chockad klockan tio.. och då fastnade jag såklart framför nåt nytt
tv-program. när klockan var tolv sa jag till mig själv att nu jävlar fick det vara
nog. så jag tog tag i mig själv och bar tillbaka täcket till sängen och började
städa.. och fort vare gjort.

ikväll kommer benny tillbaka till umeå också. kommer hon i vettig tid blir det
middag på donken. kommer jon hem i tid följer han nog också med.. ska bli
så skönt att träffas igen, efter en lång sommar utan varandra. sen är det bara
lotta som fattas då..

nä, nu har golvet torkat så jag tror jag ska ta och äta en schmörgås och en
banan kanske.. är lite småhungrig.

adjöken.

Kommentarer
Postat av: annie

Du är så rolig sofie,

jag skrattar och fnissar (DU vet, man blir så fnissig när man dricker vin )alltid när jag läser din blogg :)

2009-08-27 @ 17:51:21
URL: http://annanilsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0