sofie ringer runt.

vi har ingen tv. eller, det är den där rackarns boxen som har pajjat.
har ringt ungefär 20 samtal idag för att leta koder och ringa telia
och sen fungerar det ändå inte. telia fick felanmäla, och det betyder
att jon kan vara utan tv tills på fredag (eftersom att jag åker hem
imorrn). det är synd om grabben!

ja, som sagt, imorrn åker jag med bussen tidigt till strömsund.
fem i sju går bussen. jon är snäll att skjutsa mig till busstationen.
sen kommer farmor och hämtar mig på busstationen och sen
bjöd jag in mig själv där på lunch! :) sweet.
funderar även på att åka å kika på fotboll på frösön imorrnkväll.
har dock inte spikat dom planerna än.. sen blir jag väl hemma
cirkus en vecka skulle jag tro.

förövrigt så cyklade jag genom ålidhem idag påväg till strömpilen.
tänkte att jag skulle kolla att allt är som det ska till lagets återkomst.
och det var det, nästan. förutom att dom bygger två nya typ sophus
på fysikgränd (tror jag det var). inte så konstigt, eftersom vårens
sport var att elda ner sophus. så laget; allt är (nästan) som det ska.
nu är det bara för er att ta å fli er hit så vi kan ha ett welcome home-
party! :)

nu ska jag och jon kika en stund på ronny&ragge (på DVD), sen
ska jag nog packa och gå och lägga mig.

adjöken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0