sofie resencerar.

nu har jag äntligen jobbat färdigt. finally SOMMARLOV, så att säga.
avslutade på topp, eftersom jag och helena var så duktiga och
jobbade över typ tjugo minuter det sista vi gjorde. ändå lyckades vi
inte få dom där blodproverna som vi ville ha.

igår var ju jag och jon till ö-vik för att kika på tomas ledin tillsammans
med mina favvistvillingar anna&linda och mamma carina och vännen
lena. vi åt dyr pizza och myste i solen. när det väl kom till kritan var
tomas himself försenad till ö-vik med ungefär en timme. så vi fick sitta
i en fantastisk slänt i över tre timmar. det är faktiskt ett under att man
inte har träningsvärk i benen idag.
när han väl började spela, var det fantastiskt bra! vilken jäkla makt den
mannen har alltså. på en sekund efter hans uppmaning var alla händer
i luften. han är jäkligt duktig på att underhålla också. de en och en halv
timmarna han spelade kändes väl typ som en tredjedel. sällskapet var
toppen och jag tror baskemej inte att kvällen hade kunnat varit bättre!
bästa låten var såklart hon är flickan, som gör allt för att göra mig lycklig.

det blir nog fyra och en halv S av fem möjliga, eftersom han var lite 
sen så kan det inte bli full pott.

imorgon ska jag bara ha sommarlov, sova länge och äta frukost i
morgonrock i soffan.

adjöken.



jaja, morsorna såg ju bra ut iallafall.



finaste anna & linda.



ja, den lilla mannen i mitten är ledin himself.



scenen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

De var bäst!

Och ännu bättre med ett så bra sällskap :)

2009-08-12 @ 09:37:25
URL: http://annanilsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0