YES!

YES!. idag när jag var på stan hittade jag den kavaj som jag så länge sökt!
den bara dök upp framför mina ögon som av en slump. 600 pix kostade
den, men det krävdes inte många sekunders övervägande för att bestämma
sig. tyvärr ingen bild.

ja, var som sagt ner på stan en sväng. köpte med mig en subwaymacka hem
till lunch och sen drog jag ner på nydala en stund. men eftersom mina hörlurar
till telefonen är borta blev jag så rastlös när jag inte kunde lyssna på radio så
jag härade bara ut i typ två timmar. sen ville jag köpa glass när jag gick hem,
men kön dit var nog längre än den är till systemet i ström en dundertorsdag.
en glass var med andra ord otänkbart.

jaja, hade tänkt åka och träna lite ikväll. men just nu mår jag lite tjyvens. så vi får
se. kanske mår bättre efter en powernap. ska ta å diska sen blir det nog en
powernap innan middaslagning.

adjöken.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vars hittade du kavajen då? :)

2009-08-08 @ 20:06:35
URL: http://sofiaingebrigtsen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa, den där lite längre? :) Den är så fin, testade den senast igår jag!!

2009-08-09 @ 17:56:53
URL: http://sofiaingebrigtsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0