Sofies år..

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Flyttade till Umeå, och förlovade mig såklart.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Tror inte jag hade några.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej.
4. Dog någon som stod dig nära? Tack och lov, inte.
5. Vilka länder besökte du? Hm, räknas västerbotten?
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? En miljon?
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 14 februari <3
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag klarade alla tentor.
9. Största misstaget? Att hamna i Robban på praktik. Men det var ju inte mitt fel.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inte sjukare än vanligt.
11. Bästa köpet? Vet inte..
12. Vad spenderade du mest pengar på? Studentlitteratur. Jippikajej.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Jonken såklart, och alla mina vänner.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Hm, No stress kanske? :P
15. Hur många gånger 2009 flyttade du? 1.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Träffat mina vänner i Strömsund mer.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Pluggat.
18. Hur tillbringade du julen? Hos mormor&morfar.
19. Blev du kär i år? Hela året <3
20. Favoritprogram på TV? Hm, vet faktiskt inte.
21. Bästa boken du läste i år? Mankells böcker.
22. Största musikaliska upptäckten? Massor.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En spikmatta.
25. Något du önskade dig men inte fick? Inget jag kommer på.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Tog min första betalda semesterdag och åkte hem till Ström.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Tror inte det?
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Kanske lite ensidigt.. Mkt svart, vitt och grått.
29. Vad fick dig att må bra? Sommarlovet utan plugg.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Eeh, ingen?
31. Vem saknade du? Erik..
32. De bästa nya människorna du träffade? Utan tvekan anna-potta och fis-benice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0