torsdag.

så då var man här igen. inte alldeles ovanligt kanske. inget vettigt
på TVn. hade det inte varit för att jag skulle hämta min älskade
fästman (oj, vad seriöst det låter) på bussen klockan tio så hade
jag kanske gått och lagt mig nu. har skrivit lite på min del av par-
uppgiften och jag tror att jag ser ljuset i tunneln med min del. dock
så måste jag och sandra träffas någon dag för att sätta ihop det
och jag skulle kunna gissa att det blir en del ändringar och lite
omskrivningar här och där innan arbetet är fulländat och inlämnat
och klart den sextionde mars. dock så tror jag inte vi har några
problem med att hinna klart i tid. har även skrivit klart min del av
det som skulle läsas på inför filminspelningen med basgruppen.
jag har hunnit vara riktigt flitig sen jag kom hem. duktiga jag.

förövrigt har det varit den bästa dagen på praktiken hittills idag.
jag gick min första dag med en sjuksköterska idag. hon heter
anna och blev färdig för ett år sen(!) men kan jättemycket ändå!
det är så roligt. jag har fått gjort massor med spännande saker.
hoppas att jag håller mig kry nu bara, äter echinagard (usch) för
fulla muggar. för det är nämligen så att imorse vaknade jag med
ont i halsen, igen. det är inte roligt. pratade med mor och hon sa
något om en förkylning som bara tar om och tar om. men jag
tror att jag ska ignorera det hon sa. det är inte aktuellt för min del!

börjar också bli lite trött av att kliva upp så tidigt på mornarna. för
oftast så går man ju inte och lägger sig tidigare fast man ska upp
typ en och en halv timma tidigare.. men det är bara att hålla ut.
en vecka kvar!
förstår inte var morgontröttheten har kommit ifrån? jag som var så
morgonpigg förut.. undra om det smittar? för isf har jag fått det av jon.

nu ska jag ta och diska innan jag ska åka och hämta min bäjb vid NUS.

so long , suckers.

och den som orkade läsa ända hit gjorde det bra. här kommer därför
en liten belöning.



Kommentarer
Postat av: Maliiiin

Haha, nog hinner ni klart i tid om ni har till den SEXTIONDE mars på er;) Du menar väl kanske ändå den sextonde? ;) Hahahaa!



PUSSSSSS

2009-02-27 @ 08:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0