uptodate.

här kommer lite uptodate-information.

efter skolan följde jag med lotta hem till hennes gulliga rum på pg.
det var ett gulligt place, jag tycker det verkar helt okej! det känns som
att man kan komma att spendera lite tid där framöver.. måste även
dra och kolla in bennys rum någon dag framöver. for hem vid halv fyra,
fixade käk, tog en powernap och sen har jag hunnit med en hel del.
NOT. jag har i princip inte gjort något alls. kollat på tv, packat ihop lite
grejor och sådär.. för imorrn bär det av hemöver, mot ströööm.

ja, mer uptodate? det med böckerna löste sig tillslut iallafall. efter
lite bök och stök kommer jag nog få dom, dock från två olika företag.
kan även lägga till att min pappa ringde och var snäll och sa att jag
skulle få de fyra böckerna i grundläggane omvårdnad, vilket togs
emot varmt av mig! snäll-pappa min.

borde nog ha finslipat lite på bokgrejset, men min kreativitet och
sprudlande skrivarglädje lyser med sin frånvaro..

och just det ja, den sista informationen för idag får bli att jag under
min treveckorspraktik på sjukhuset blivit placerad på något så
spännande som hematologavdelningen :) det kommer nog att bli
en intressant praktik.

so long , fuckers.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja jag har för mig att det är på mariehemsvägen. Han bor iallafall i korridor i de där trakterna :) Kan ju vara skönt med en mjukstart:) Jo, jag ska mest troligt börja plugga till hösten och det lutar riktigt starkt åt umeå. Vet dock inte riktigt vad jag ska välja Sjukgymnast eller Idrottsvetenskapliga - idrottsmedicin:) Har som tur är några veckor till på mig innan det är dags å bestämma :)

Det känns helt rätt med sjuksköterska eller? :)

2009-02-04 @ 21:28:56
URL: http://saracarlstroem.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja jag har för mig att det är på mariehemsvägen. Han bor iallafall i korridor i de där trakterna :) Kan ju vara skönt med en mjukstart:) Jo, jag ska mest troligt börja plugga till hösten och det lutar riktigt starkt åt umeå. Vet dock inte riktigt vad jag ska välja Sjukgymnast eller Idrottsvetenskapliga - idrottsmedicin:) Har som tur är några veckor till på mig innan det är dags å bestämma :)

Det känns helt rätt med sjuksköterska eller? :)

2009-02-04 @ 21:30:21
URL: http://saracarlstroem.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja jag har för mig att det är på mariehemsvägen. Han bor iallafall i korridor i de där trakterna :) Kan ju vara skönt med en mjukstart:) Jo, jag ska mest troligt börja plugga till hösten och det lutar riktigt starkt åt umeå. Vet dock inte riktigt vad jag ska välja Sjukgymnast eller Idrottsvetenskapliga - idrottsmedicin:) Har som tur är några veckor till på mig innan det är dags å bestämma :)

Det känns helt rätt med sjuksköterska eller? :)

2009-02-04 @ 21:32:02
URL: http://saracarlstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0