yeah.

ja, för att sammanfatta så överlevde jag cykelturen och jag har
skrivit en del på bokuppgiften. men jag måste nog klura lite
mer på det innan nästa vecka. det är rätt svårt faktiskt, fast det
inte låter så komplicerat. men om jag får grunna lite på det och
ta hjälp av mamma i helgen så ska jag nog fixa det. är nog inte
så allvarligt, det är ju trots allt den första uppgiften.

har upptäckt att jag gjort världens tabbe också. loggade in på
lycknis.se idag för att kolla lite bara. då upptäcker jag att jag har
skrivit att jag bor på mariehemsvägen, vilket visserligen stämmer.
men inget gatunummer. FUCK. jag undrar vart mina böcker har
tagit vägen, och om dom ens har skickat dom. känns ju jäkligt
surt också att man redan betalt dom.. men jag måste ringa
direkt imorrn när dom öppnar kundtjänsten kl tio och reda ut det
hela. det skulle vara fruktansvärt enkelt om dom bara säger att
dina böcker ligger på kiosken på mariehems centrum, det är
bara att hämta dom.. men så enkelt lär det väl aldrig vara.

nä, nu ska jag gå och slänga lite sopor och sen ska jag kanske,
med betoning på kanske, skriva lite mer på min bokuppgift.

so long, fuckers.

ps. på onsdag kommer jag hem till strömsund. ds.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Som vi längtar :)

2009-02-03 @ 10:33:01
URL: http://annanilsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0