2009.

jag är sjuk. för första gången på rätt länge faktiskt. jag har blivit tokförkyld.
var tänkt att jag skulle jobba på gläntan ikväll, men jag sjukanmälde mig.
kanske mest för de boendes skull, fast lite för min egen också.
även fast jag inte känner mig på top måste jag åka till alanäset ikväll,
eftersom att jon bestämde sig för att köpa en ny bil igår, vilket gör att han
måste städa ur den gamla för att kunna sälja den. så jag får väl åka dit
och vara sjuk då :P

nyår spenderades i östersund hos lina och kristoffer. det var riktigt trevligt
faktiskt. på dagen åkte vi på boda borg och skrattade och försökte briljera.
men det gick inte så bra, vi misslyckades med massa rum. fast roligt hade
vi! sen blev det middag, lite dricka, spel och ett tolvslagsfirande i badhus-
parken. ost och kex och lite vin fick avsluta natten :)

so long , fuckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0