night is over..

kvällen börjar lida mot sitt slut.. likt de flesta andra kvällar som
jag spenderat själv i umeå blev det en kväll framför tvn. eller,
ikväll blev det rättare sagt framför datorn. jag hade, i syfte att se
den på bussen i söndags, laddat hem little miss sunshine. men
eftersom jag fick åka bil kom filmen aldrig riktigt till användning.
så då kom den väl till pass ikväll. har sett den förut, men den är
så fantastiskt gullig.. jag har legat i soffan och skratta för mig
själv.. det är en riktig må-bra-film.. fast den är lite sorlig också.

ja, imorrnkväll är det näst sista nollningsdagen. jag undrar om
man ska fli sig dit för att se film eller om man ska lägga allt krut
på fredagens bravader. jag får se imorrn.. jon kommer ju hem
imorrn också. fast det blir nog sent som tusan. med tanke på att
han lär åka från strömsund vid sju kanske.. men det ska bli så
skönt att han kommer hit. förhoppningsvis kommer soffan i
helgen också så vi kan hämta den. har tänkt att kanske hyra en
släpvagn för att hämta den, för det skulle vara tokdyrt med hem-
körning.. så jag hoppas den kommer! :)

nog med skitsnack för idag. och benice; jag hoppas det blir elton.
(med hänvisning till http://malinlindquist.blogg.se/)

so long , fuckers.



abigail breslin - little miss sunshine


Kommentarer
Postat av: malin

Jag saknar D I G .. J Ä T T E mycket!

Åker till mammsen o pappsen din sen och lånar grejorna, du är wonderful som låter mig låna .. Thanks babe!

Du är bra, och jag saknar som sagt dig. A lot!

2009-01-29 @ 12:56:28
URL: http://mstrandh.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag skulle seriöst dö av skratt om hon skulle komma iklädd Eltons outfit. Heeeeeeelt serri!=D

2009-01-29 @ 20:36:26
URL: http://malinlindquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0