resumé.

alltså, fråga mig inte varför bilderna inte går att öppna. för det
begriper inte jag heller. men man får kika på dom små så
länge. om det inte duger får man fli sig hit och få en livevisning.

ja, förra veckan gick bra. jag hann inte åka vilse något mer iaf.
jag hittade både till och från stan alldeles själv och gick på mina
första föreläsningar. vi blev indelade i basgrupper vilket vart rätt
bra. tror min grupp passar bra ihop. premiärarbetet ska jag göra
med en tjej som heter sandra..
jaja, veckan rullade på och onsdagkväll bestod av pizzabuffé och
lite päroncider, iklädd endast ett underställ. var trevligt med det
blev tidig kväll. gick hem vid tio tror jag.. ikväll var det singstarkväll,
men jag tror jag blir hemma och slöar. kanske tar en löptur.. om
jag orkar.. jag spar utgångskrutet tills på fredag då vi har the
grande finale. sittningen. alla kommer (förhoppningsvis) att vara
utklädda och vi kommer att ha tokskoj tror jag!

so long , suckers.

Kommentarer
Postat av: Sara

Okej :) Min bror bor också på Mariehem. Er lägenhet såg riktigt fin ut :) Jag gör inte så mkt, går hemma och tar lite vikariat här och var å försöker spara ihop en slant inför studentlivet;)

Hur är Umeå och programmet so far?

2009-01-28 @ 10:25:28
URL: http://saracarlstroem.blogg.se/
Postat av: Malin

åååh, vad jag är avis på dig min fisunge :) hoppas du har det bra, pusspuss

2009-01-28 @ 12:44:50
URL: http://mstrandh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0