avsked?

jag undrar om man ska se det här som ett avskedsbrev. för vem
vet, jag kanske aldrig kommer tillbaks till strömsund mer? alltså,
jag menar att jag kanske aldrig mer kommer att bo här.. fast om
min kära sambo får bestämma då bor vi i alanäs ungefär samma
dag som jag har tagit min sjuksköterseexamen. men vi får väl se
hur det blir med den saken..

igår hade vi avskedsmys hemma hos gallan. kvällsfika och mys.
det kändes lite konstigt.. men jag kommer ju inte försvinna för
all framtid. och framförallt så kommer ju mina brudar att komma
till umeå och hälsa på mig :) det ser jag verkligen fram emot.

idag kommer dagen bestå av packande och städande. fast först
ska jag åka på byn en sväng, handla och åka till u-fors en sväng.
så ikväll packar vi lastbilen och imorrnbitti drar vi till big city.

so long , fuckers.

Kommentarer
Postat av: melvin.

:) Lycka till min kära! Love you!

2009-01-15 @ 14:33:38
URL: http://mstrandh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0