back in ume.

så var man tillbaka i umeå efter en helg i strömsund. och vilken helg sen.

är trött som ett as. hade kunnat sova tio timmar på soffan, men fick tvinga
mig själv att inte sova mer så jag kan sova inatt.
helgen har varit kanon! trevligt sällskap och så. alla dagar har spenderats
hos malin och sedan nere på området. dock så avslutades lördagskvällen
lite tidigare (och den blev tråkigt och oväntat lugn) eftersom min mage
inte riktigt hängde med.. så nu blir det snällmat den här veckan. har köpt
proviva också..
kommer kanske bilder sen, om lotta skickar dom :)

imorrn är det tillbaka till verkligheten, men inte förren klockan halv två. tänkte
sova ut och bara ta det lugnt innan jag ska fara på jobbet.

adjöken.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahallå såffi!

De var roligt att umgås med er i helgen, de kändes precis osm förut :) Alltid lika roligt!

och du, tösen med hemkört och lingondricka och var grej hon, vilken sötnöt :)

har du repat dig sen helgen? :)

2009-07-13 @ 13:09:26
URL: http://annanilsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0