helg?

hej svejs i lingonskogen. söndag kväll. helgen är över. fast vilken helg?
jag har jobbat hela helgen så det har varit som vilka dagar som helst..
man blir som lite dagavill när man jobbar helg. man vet inte vad det är
för datum och inte vilken veckodag det är.. och måndag känns som
fredag, för man är ledig dagen efter..

här räknar vi ner dagarna till dunder och hemresa! jag längtar som tusan
efter mina brudar. och förhoppningsvis blir det bra väder! sweeeeet!
kan även tillkännage att strömsund kommer få ett extra tillskott av det lite
finare slaget under dunderhelgen. lotta kommer att följa med mig och jon
hem för att få uppleva norrlands finaste sida..

- - -

imorrn fyller bästaste jonken tjugo år :) vi kommer att fira med hemmamys
och fusktårta och kanske en kopp kaffe.

adjöken.

Kommentarer
Postat av: melvin

men sören my sören! miss you big time. kalas hos mig ihelgen, de kan ni fet-hajja okej? :) boka in! o ja bli grymt besviken om ni inte dyker upp :( meen du , hälsa favvo-jon grattis på stor-dan hans, ja ha redan smsat o grattat men säg grattis du me ge han en kram vettja :) coolt att lotta följer, de bli skoj! men du.. förresten, kaffe? de dricker väl inte du? ;) PUSS

2009-07-06 @ 11:40:12
URL: http://amallans.blogg.se/
Postat av: melvin

Klart & betalt, de gilla ma a lot lixom! :) Ja men en midda på La Marée, så där lyxigt & braigt nära mig någon dag? Fredag maybe baby? ;) vi hörs. Puss!

2009-07-06 @ 16:10:48
URL: http://amallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0