hur många har en egen torso?

så har man klarat av ännu en jobbhelg. efter kaos, lite mindre kaos
och lite kaos så avslutades helgen ändå relativt lugnt. men jag var
ändå ganska trött när jag kom hem. fixade lite middag, sen la vi oss
på soffan ett tag. taget slutade med en tupplur på typ en och en halv
timme. skönt och välbehövligt, men man lär ju inte kunna somna i
första taget ikväll.

jaja. sen jag bloggade sist har jag hunnit med att fylla 20 stora år,
varit på systemet, fira med dom bästa och familjen och fått massor
med fina presenter. det fräckaste jag fick var nog min torso. det kan
inte vara många ssk-studenter som har en egen torso. STATUS!
och antik är den också ;P nämnas kan ju att jag fick den av mina
kära svärföräldrar.

nu är jag ledig dagarna två. ska på stan och införskaffa min en ny
peeling till facet. ska också vara duktig och köpa en pärm och sätta
in alla mina skolpapper i. så det så.

nu ska jag och jon kika på film.

adjöken.



bilder är sne, jag vet. men datorn var inte på samma spår som jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0