innan jobbet.

en kort update innan jag drar på jobbet.

igår var jag och fikade med malin l på stan. vi tog en smoothie på waynes och
satte oss i parken och lyssnade på några lokalband som spelade. när jag
skulle åka hem sprang jag inte på hemköp och köpte lite ost och kex till mig
och jonken, så vi kunde ha lite vardagslyx och mys när jag kom hem. så vi
åt ost och kex och kollade på armageddon en stund. sen gick vi och la oss.

idag började dagen med ett bodypumppass. tänkte att nu jävlar måste jag
komma igång med träningen igen, så nu är jag på god väg. resten av dagen
har spenderats på balkongen med radion i örarna. jag tycker det är riktigt
trevligt att bara ligga och ta det lugnt och lyssna på morgonpasset, hallå p3
och brunchraporten. jag gilar han den där henrik torehammar, han har en
skön stil på nåt sätt.

jaja. nog om det. förövrigt så räknar jag ner dagarna till dunder.. bara en
vecka kvar nu!

adjöken.


Kommentarer
Postat av: melvin

åh du bara myser på du din råtta :) ooooh ja, snart snart snart ses vi hjärtat älskade fina rara vän. jag sakna du!

2009-07-02 @ 22:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0