15 juni.

15 juni. redan. ibland undrar man vart tiden tar vägen. det var ju typ
nyss januari och jag&jonken flyttade hit. det kommer bara att säga
svisch och så är jag färdig sjuksköterska..

idag gör jag min första "riktiga" jobbardag på neurologen/NKK. har
ju gått intro sex dagar så det kommer nog gå bra. finns ju alltid folk
att fråga..

och jag måste bara få säga att onsdagens avsnitt av greys (som jag
förövrigt såg igår) var så jäkla tragiskt. snacka om oväntat.. och så
är det säsongsavslutning. får man verkligen göra så? jag vill ju se
fortsättningen nu nu nu nu !!

jaja, nu ska jag snart cykla på jobbet.

adjöken.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du följde mitt råd och såg reprisen :)

vi saknar fröken carlsson och herr eriksson!

2009-06-15 @ 18:46:16
URL: http://annanilsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0