haircut.

leeeeeedig. idag är jag ledig. och det är inte vilken ledig dag som helst.
jag ska åka ner på stan, för jag ska klippa håret :) så skönt! är jag på rätt
humör för egokort ikväll kanske jag lanserar min nya look här i bloggen ;)

och här i umeå vaknar man till buller och traktorer och annat oljud. dom
håller nämligen på att asfaltera våran uppfart. det är också kanonskönt.
har varit lite rädd att få punka när jag har cyklat på dom där stora stenarna.
funderar om jag ska gå ut och gå lite på den nya varma asfalten sen ;)

nu är det också mindre än en vecka kvar tills min bäjb blir en stor kille.
tråkigt nog jobbar jag på hans födelsedag.. får fira den på kvällen istället!

adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0