inför kommande bloggtorka.

med tanke på att min första tenta är på onsdag finns risken att bloggen
får ligga vilande tills dess, om jag inte använder den som tröst och
ursäkt i svåra pluggtider vill säga. jag har iaf lagt ner pluggandet för idag,
för två timmar sen. då tog jag plats framför TVn. wipe out och beck.
kanske inte blev så mkt plugg idag som jag hoppats på, men jag körde
hårt med lagar och liknande shit. i ungefär tre timmar. sen var mitt huvud
fruktansvärt tungt.. jag undrar hur det kommer att gå när vi kommer till
de riktiga pluggkurserna? det vågar jag nog inte riktigt tänka på faktiskt.

men eftersom jag kanske eventullet lägger ner bloggandet tills på onsdag
kommer här en liten beskrivning av vad mina närmaste dagar kan komma
att bestå av.
 - opponentseminarium
 - plugg på UB
 - IKSU
 - mer plugg på UB
 - plugg hemma när UB har stängt
 - tenta i fem(!) timmar

och umebrudar, vad säger ni om att fira den första tentan med kanske en
pizza till middag? nån belöning måste man ju ge sig efter allt hårt slit.
OSA senast onsadg. typ.

so long.

Kommentarer
Postat av: Anonym

såffi även om jag inte kan skriva denna tenta och fira med dig så kan jag ju äta en pizza för dig just bara för att du då förhoppningsvis klarat dig igenom dessa fem timmar och för att få vara med på ett litet hörn i ditt firande .



Du hoppas och jag vet nästan att de kommer gå toppen för dig på din första tenta .

Jag ska hålla tummarna !



Och du såffi, gillade du kärleksbrevet ?

2009-03-23 @ 18:40:04
URL: http://annanilsen.blogg.se/
Postat av: Lotta

COUNT ME IN!

2009-03-23 @ 21:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0