tjoflöjt.

tjoflöjt. malin hast just left the building. nu är jag ensam och alena igen.
funderar starkt på att gå och lägga mig tidigt ikväll och läsa nåt kapitel..
inte i studentlitteraturen då, eftersom jag inte har nån till den här kursen.
bokade en bok på bibblan, men faktum är att jag kanske inte hinner få
den försn kursen är över eftersom kursen är så kort. tre veckor bara..

jaja, blev middag på pizzeria maria idag med m&m. trevligt med lite fin-
främmande.

imorrn börjar jag först klockan tio, men går ändå till klockan fyra. jag
måste hålla med benny och undra vad det är för jä-la idiotiskt påhitt.
en fredag? fast jag tror att vi har varit lite bortskämda nu den sista tiden.
men jag får väl stå ut, och göra allt som står i min makt för att hjälpa
mina teammates igenom dagen.

i helgen blire storstäd av lägenheten. tänkte ägna hela lördagen åt
detta fantastiska helgnöje. för på söndag kommer mor&moster. och
min bästa vän och fästman jon, såklart.

adjöken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0