torsdag.

idag är det torsdag. jon kommer faktiskt idag. det tycker jag är bra.
eftersom dom slutade en halvtimma tidigare så hann han med
bussen från ström ikväll. kanon säger jag!
idag har vi haft sänglägeskomplikations-seminarium. våran film
ägde alla andras. hade det inte varit risk för att vi blir anmälda för
copyrighträtten hade jag lagt upp den på youtube.. så den som
vill se filmen får göra ett personligt besök hemma hos moi! :)
har också varit på UB och pluggat lite.. har börjat tentaplugga nu,
lite bara. ska väl försöka sitta nån stund varje dag nu fram tills
tentan.. men man blir så fort trött. jag undrar vad det kan bero på?
kanske att böckerna är så fruktansvärt tråkiga..

imorrn blir det stan med lotta, kanske jonken också. och kanske
malin och benice också.. och förresten, BENNY, jag tycker synd
om dig. både för din äckliga arm och din förbannade mage.. om
du inte dyker upp på lördag hos lotta skickar jag ett krya-på-dig-kort!

so long , suckers.


Kommentarer
Postat av: benice

Sööööt du är människa :)

2009-03-19 @ 20:26:25
URL: http://benice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0