torsdag.

vårdvetarhuset. yeah. ska sitta här i typ fyra timmar nu och vänta på
bussen.. 15.50 åker jag HEEEEEEM. eller, iallafall till alanäset. åka
lite skoter, mysa med jon och sara, umgås med r & a-l och kanske
grilla lite krov och sånt..
på lördag bär det av till strömsund hem till mamsen och pappsen.
ska bli skönt det med! äta mammas mat och bara slappa. ända
tills på tisdag kommer jag att vara hemma.. ska försöka hinna med
både ett besök hos farmor&bosse och ett hos mormor&morfar.
kanske ett besök hos jons farmor också för den delen. kommer bli
en hektiskt helg. måste ju hinna träffa mina wonderful friends också.

förövrigt har jag klarat av ett etikseminarium idag, vilket känns bra att
det är bortgjort. jag och sandra har också skrivit klart vårat arbete nu,
igen. men den här gången måste det vara klart. det får inte bli fler ord
nu, vi har redan skrivit 69 ord för mycket.. så nu är det bara tentan och
en hysteriskt rolig film kvar på den här kursen. är förövrigt långledig
över påsk och hoppas starkt på att jag och jonken får åka till ankarede.
skulle vara så mysigt! :)

jaja, nu ska jag försöka utnyttja tiden till nåt bättre än det här. dvs plugga.

so long , fuckers.


Kommentarer
Postat av: benice

Vad är maxantalet ord på uppsatsen då? Har jag missat helt.. :P

2009-03-12 @ 23:10:10
URL: http://benice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0