vart fan är sverige på väg?

alltså, tidigare ikväll tänkte jag skriva ett inlägg om lycka. om vad som
gör mig glad och vad som verkligen är lycka. inspirationen kom från
det fantastiska programmet AFV..

.. MEN, jag kom som av mig. istället för lycka så blir jag fan rädd. alltså,
vart är sverige på väg? varje gång man slår på text-tv så får man läsa
om nåt nytt jävla skit-mord. vart i helvete ska det här sluta? läkare som
dödar små flickor, söner som dödar sina mammor, gubbar som dödar
tanter.. och det BARA idag. vem törs gå utanför dörren? INTE JAG.
jag tror jag ska göra som dom gör i den där filmen rätt upp i 90-talet.
gräva mig ett underjordiskt hus och bosätta mig där i sisådär 70 år.
det betyder att när jag kommer upp är jag 90, och då gör det ändå
inget om jag blir mördad.. i filmen är dom bara under jorden i 30 år,
och inte för att dom är rädda att bli mördade, utan för att dom är rädda
för kärnvapenexplosioner. men i alla fall..
jag får väl leva på konserver som vita böner, wokgrönsaker i lag och
krossade tomater där nere. några inlagda päron också kanske..

nej, men skämt och sido? man kan ju undra om det är usa eller
sverige vi lever i? jag tror vi skulle behöva en frälsare likt barack obama
till sverige också.. så vad sägs om david fjäll, från SVT sporten? ;)



(låtsas inte om wikegård) - fast vem kan undgå det smajlet?

nu blir det sängen, och imorrn kommer brudarna! jippi!!

so long , fuckers!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Men shit sofy, visste inte om att du varit till akuten och allt..! Tog du dig aldrig iväg till vårdcentralen sen eller? Hoppas det är bättre och att du inte behöver tänka på de nu när du har främman :)

2009-03-05 @ 22:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0