dagens..

onsdag. mitt i veckan.. har just tagit en välbehövlig powernap,
för gud så trött jag var. hade sovmorgon till nio imorse, men
kunde inte somna om när jon hade klivit upp strax före sex, så
jag klev upp typ kvart över sex. tänkte att man kunde ju vara
duktig och göra nåt nytta. så jag pluggade ett tag.. kikade på lite
vakna med the voice (precis som jag gör varje morgon) och sen
drog jag på skolan. var där till typ elva.. hem, lunch, plugga lite
till och sen powernap. ja, det är i stort sett allt jag gjort idag.
ska fara på iksu om ett tag, köra nya pumppasset med lotta..
blir spännande! sen ska jag och jon ta med oss lotta och benice
till strömpilen. vad vi ska göra där är en annan femma ;)
åtminstone blir det middag på mcdonalds, som sig bör när
man är på strömpilen..

imorrn ska vi dissikera massa spännande saker. kommer nog
förmodligen bli äckligt, men jag hoppas jag får vara med ett
gäng skärvilliga personer så jag slipper. jag vill se men inte röra.

adjöken.

PÅMINELSE: farmor, har du glömt recepten? ;)

Kommentarer
Postat av: annie

Vi saknar dig kom hem till helgen ! Annars får du passa upp andra helgen i juni och komma hem då :)

2009-05-27 @ 18:51:47
URL: http://annanilsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0