hemmaplugg.

idag har jag och benny hemmapluggardag. lotta skolkar. har faktiskt
pluggat lite grann, spelat lite nintendo och varit på affärn. tänkte äta
lite lunch nu och sen fortsätta plugga. lunchen består av en kopp
välling och två hårdbrödmackor. mums. studenlunch på hög nivå.

kan även tillägga att jag saknar min brudar hemma i strömsund.
och eftersom det är köpmanna till helgen så kan dom ju inte fli
sig hit, såklart. men till hösten kanske det känns lite bättre, för då
bor ju pernilla här. förhoppningsvis ;) det kommer bli trevligt.

nej, nu ska jag sätta mig framför tvn och dricka min lunch. sen
tänkte jag läsa lite mer om äggcellens utveckling och kanske
göra en sammanfattning av krainalnerverna. vi får se vad jag tar
mig till.

adjöken.


Kommentarer
Postat av: malin

ooh, I big big big time miss you. Men ja fick ju iaf avnjuta en härlig a la strandh´s korv & strips-midda ilag :) mys-faktor 100 :) sådeså.

Miss you!

2009-05-26 @ 16:22:52
URL: http://amallans.blogg.se/
Postat av: Lotta

Kranialnerverna är ju old school.. why?

2009-05-26 @ 20:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0