lovley.

lovley lördag. jag och jon har just varit duktiga och diskat, dammsugat
och rensat lägenheten inför kommande finfolksbesök. innan vi tog tag
i livet och utförde dessa ansträngande sysslor hade vi inte gjort många
knop. jag tror vi satt på balkongen i typ två timmar och njöt av det fina
vädret. innan det hade vi sett två avsnitt av band of brothers och iof varit
på affären och shoppat lite förnödenheter.
så lite duktiga har vi ändå varit idag. och som sagt får vi finfrämmande
ikväll. benny och lotta kommer hit. vi ska äta pizza och titta på schlager
och äta ost och kex. lägg märke till att jag sa VI och inte DOM, alltså att
VI ska äta ost och kex. för faktiskt så har jag börjat tycka om sån där
bredbar ost med typ vitlökssmak, tacosmak eller nåt annat kryddigt..
tro det eller ej!

adjöken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0