onsdag.

eftersom jag älskar att tillgodose mina bloggfans behov av
att läsa min blogg så kommer här ännu ett inlägg. eller, om
sanningen ska fram så har jag inget annat att göra. eller,
egentligen har jag tusen saker att göra, men jag har ingen
lust att göra nåt tråkigt som att typ plugga. tänkte att eftersom
laget ska på bibblan imorrn så kan jag ha en pluggfri kväll.
ta hand om min sjukling till sambo och kolla på tv istället.

men en sak har jag iaf gjort bra idag. jag har faktiskt städat
toaletten. och om jag är riktigt duktig tänkte jag dammsuga
också.. men vi får väl se hur det blir med den saken.

ikväll blir det lång tv-kväll med room service och greys.
imorrn blir det bibblan med laget och sen iksu och punch out
med lotta. naaaajs.

adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0